Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

tirsdag den 28. december 2010

"Den smukke" Fanfic del 8

HJEMME IGEN
Da vi kom til lufthavnen, fik vi alle vores bagage. Hold da helt op, hvor havde drengene meget bagage med! Vi fik fat i tre bagagevogne, hvor vi læssede det hele på. Vi fik en taxa til at hente os, og køre os hjem. Det blev til et hedt, og helt fantastisk kys. Jeg skulle have en taxa for mig selv, for jeg skulle jo en anden vej. Jeg sad og græd hele vejen hjem i taxaen, fordi jeg ikke skulle med Bill. Da jeg havde kørt ca. en time, ringede min mobil. Det var min elskede Bill. Jeg tog den og sagde med en lidt sagte stemme, “Hallo skath, hvad så?” “Vi er nød til at finde på noget, og det skal være nu!!! Jeg savner dig jo allerede ubeskriveligt meget!” svarede han, også med en lidt sagte stemme. Jeg sukkede lidt opgivende, “Jeg kan slet heller ikke klare tanken om jeg ikke skal være sammen med dig konstant!” svarede jeg og kunne mærke jeg var ved at græde igen. “Okay, okay… En uge? Vi siger en uge? Okay? Ja en uge er fint!” sagde Bill højt. “Hva? Hvad er om en uge?” spurgte jeg, og satte mig lidt op i sædet. “Jeg henter dig om den uge, du kan bo hos os, altså hvis du vil???” spurgte han med en bekymret klang i stemmen. “Jo, JO, JOO!!!” råbte jeg, “FANTASTISK!!!” min mave kildrede, og alt sorgen var med et væk! Jeg kunne høre Bill havde et smil helt op til begge ører, da han svarede “Elsker dig uendeligt højt! Vi ses om en uge smukke! Hej hej.” Da han lagde på, sad jeg bare tilbage med store øjne, kunne det virkelig være rigtig?! Ja det kunne det, jeg skulle rent faktisk bo sammen med min soulmate BILL!!! Jeg var rent ud sagt lykkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar