Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

søndag den 5. december 2010

"Den smukke" Del.4 Fanfic

SÅ VÅGNER VI
Bill og jeg hørte klager over fra Tom seng, Bill grinede af ham og råbte over til ham “Hva´ så bror, er det hårdt?” “Ti stille!” sagde Tom og kastede en pude over mod os, vi grinede af ham. Jeg kyssede forsigtigt Bill igen, han holdt om mig og trak mig tæt ind til sig. Tom insisterede på at blive i sengen resten af dagen, mens Bill og jeg gjorde os nogenlunde anstændige at se på, eller det vil sige jeg gjorde, Bill ser altid fantastisk ud. Med klager både fra os selv fordi vi seriøs var tunge i hovederne og fra Tom fordi vi larmede fik Bill og jeg slæbt os ud af værelset og ud på gangen. Vi måtte trække noget frisk luft inden vi gik ned i byen og fandt noget morgenmad, altså godt nok var klokken 12, men altså det var da mega hårdt at komme op efter i nat? “Ej jeg kan seriøs ikke spise mere!” sagde jeg højt til Bill. “Heller ikke mig,” sagde han og kiggede ned på maden. Vi gik tilbage til hotellet, først lige et smut ind på værelset hvor Tom lå, men der blev vi hurtigt smidt ud igen. Så smuttede vi ind til Georg og Gustav. Georg sov stadig, men Gustav var oppe. Bill og jeg kom springene ind på værelset og Gustav kiggede skræmt op fra sit blad. “Hov, ej undskyld!” sagde mig og Bill i kor, og flækkede derefter af grin. Vi kiggede på hinanden og han gav mig et hurtig kys på kinden, jeg rødmede og kiggede genert væk. Vi satte os på sengen og begyndte at hoppe op og ned indtil Georg irriteret satte sig op og kiggede på os. Vi grinede igen. Pludselig kom Tom tågende ind og sagde til os “Good news! Vi har fået lov at blive her en uge mere!” Jeg kiggede først overraskede op på Tom og derefter smilede jeg et kæmpe smil til Bill. “2 sekunder…2 SEKUNDER!” råbte jeg på vej ud af døren, mens jeg hev min mobil op ad lommen. 5 min. senere kom jeg ind af døren igen, alle kiggede forventningsfulde op på mig, men da de så mit smil brede sig kunne de vidst godt regne ud at jeg også havde forlænget min ferie en uge. Min søde Bill sprang straks op og trak mig tæt ind til sig mens han kyssede min kind igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar