Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

torsdag den 16. december 2010

"Den smukke" Fanfic del 7.

JA, OG SÅ VAR DER JO DE BEDSTE DAGE NOGENSINDE....NEMLIG DEM MED BILL
Resten af ferien gik enlig alt, alt for hurtigt! Jeg havde det fantastisk sammen med Bill, han betyder alt for mig! Desværre var dagen kommet, hvor vi skulle rejse hjem… Hjem til hvert sit hjem, jeg var knust! Jeg vidste jo godt at vi selvfølgelig stadig skulle ses så ofte som overhovedet muligt, men alligevel vidste jeg at han ville mangle overalt hvor jeg var, og han ikke var ved min side. Ja det er noget af en kærlighedserklæring, men sådan har jeg det!

På vej hjem i flyet:
“Sådan!!!” råbte Tom, mens han lavede nogen moves med sine arme. Han hørte Hip Hop på sin Ipod. Jeg kiggede skræmt over på ham, mens de tre andre drenge bare fortsat kiggede roligt i deres blade, slik og hvad de ellers sad med. “Bill hvad sker der?!!!” spurgte jeg med store øjne. Han kiggede hurtigt op fra sit blad, med store øjne. “Hvad?!” spurgte han, med en lidt bekymret stemme. “Jamen, hvad laver Tom dog?” spurgte jeg og pegede over på ham. Tom sad stadig og nærmest hoppede op og ned i sit sæde. “Nåårh det!” sagde Bill, og så rolig ud igen, “Jamen sådan gør han altid, når han høre noget musik han godt kan lide.” Han smilede til mig, og lænede sig over og gav mig et kys. Jeg kiggede en sidste gang på Tom og kom så til at grine. Hehe hvor så det sjovt ud! Bill smilede og kyssede mig igen, denne gang kyssede jeg også igen. Vi rykkede lidt tættere på hinanden, mens vi kyssede noget mere. Lige indtil Georg og Gustav begyndte at kaste slik over på os. “Hey!!!” råbte Bill og jeg i kor, så grinede vi alle sammen for vildt. Jeg lænede mit hoved op ad Bill´s skulder, og kiggede med i hans blad. Jeg anede ikke hvad det handlede om, men det var super hyggeligt. Vi kommenterede hver gang vi så noget sjovt i bladet, og grinede så af det sammen. Igen, JEG ELSKER DIG BILL!!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar