Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

onsdag den 8. december 2010

"Den smukke" Del 5. Fanfic

MIT EGET HOTELVÆRELSE...ELLER?
Selvom Bill insisteret på at jeg sagtens kunne være inde på deres hotelværelse, syntes jeg selv det var en god idé at booke mit eget hotelværelse. Tom havde nemlig ikke andet i hovedet, end at resten af ferien skulle han finde nogen smukke piger og hive dem med ind på værelset. Bill kiggede forfærdet på ham da han sagde det, og jeg smilede til ham, da han kiggede på mig med store øjne. Vi var alle fem vildt trætte efter vores bytur i går, så vi besluttede at gå tidligt i seng, eller det vil sige fire af os, Tom skulle ned i byen og feste, så han kunne finde en sød pige. Eftersom jeg vidste han ville komme tilbage med en pige, syntes jeg det var bedst hvis jeg sov på mit eget hotelværelse i nat. Selvom det betød jeg ikke kunne sove sammen med Bill. Øv!
Jeg sov tungt da jeg hørte nogen banke forsigtigt på døren, det gav et sæt i mig, men jeg skyndte mig op og åbnede døren. Det var Bill, han stod med sin dyne og hovedpude i favnen, og så meget ynkelig ud. Jeg fik ondt af ham, da han forklarede at Tom havde fundet sig en pige, og han var blevet smidt ud. Stakkels ham, jeg inviterede ham straks ind. “Fedt værelse!” sagde han og grinede, “Ja vildt fedt! Meget federe end jeres, selvom det godt nok er det samme,” svarede jeg og vi kiggede dybt alvorlige på hinanden nogen sekunder, så knækkede vi sammen af grin. Åh den dreng har humor hehe. “Må jeg ligge det her?” spurgte han og pegede over i hjørnet, han mente selvfølgelig sin dyne og hovedpude. “Det skal du da ikke spørge om, det kan du bare gøre,” sagde jeg og smilede, han grinede igen og lagde sine ting i hjørnet.
Ja, godt nok var værelserne ens, bortset fra der var en dobbeltseng på mit værelse, og to enkelt senge på Tom og Bill´s værelse. Det betød jo så at vi måtte sove sammen igen, og det havde jeg nu bestemt ikke noget imod, og det så det heller ikke ud til Bill havde. Vi skulle begge i bad, jeg lod ham gå derud først. Efter noget tid kom han ud kun i boxershorts, dejligt syn. En smule kilden i maven. Jeg smuttede hurtigt derud, af en eller anden grund, havde jeg mega sommerfugle i maven, bare ved tanken om ham. Jeg havde min BH på, og håndklædet viklet om hofterne, da jeg kom ud fra badet. Bill lavede store øjne og smilede. Jeg gik hen til ham og satte mig ved siden af ham. Jeg fik gåsehud bare ved at være i nærheden af ham. Efter vi havde fået nattøj på, lagde vi os i dobbeltsengen, i hver side, et stykke fra hinanden. Vi begyndte at snakke. “Du er så smuk,” hviskede jeg til ´ham, og strøg ham over kinden, han kiggede mig bare dybt i øjnene, og jeg mærkede hvordan jeg blev helt varm indeni. Så trak han mig tættere på sig. Jeg satte mig op, og det samme gjorde han. Så kyssede vi, jeg holdt om hans nakke, mens han holdt rundt om mig. Vi kyssede nok i flere minutter, men på det tidspunkt, var tiden helt væk for mig. Jeg kunne have siddet der i en evighed, men før eller siden måtte vi trække os lidt væk fra hinanden igen. “Du er fantastisk,” sagde han, “og tak for din ærlighed, omkring alting. Jeg syntes du er en helt fantastisk person,” hviskede han igen. “Jeg smilede kysset ham hurtigt og blidt på munden og sagde så til ham “Jeg har aldrig mødt en som dig, du er noget helt specielt!” Han smilede og vi lagde os tæt ind til hinanden igen, det blev da også til et par hede kys mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar