Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

fredag den 3. december 2010

"Den Smukke" 3. del Fanfic

DAGEN OG FESTEN
Da jeg vågnede lå vi tæt op af hinanden, Bill var ikke vågnede endnu, han trak vejret tung, og jeg kunne ikke lade være at smile. Tom var allerede vågnet, han gik ind og ud fra badeværelset, og gjorde sig klar. Klokken var også omkring halv et. Jeg løftede forsigtigt Bill arm, der lå hen over mig og sneg mig ud af sengen. Jeg gik ud på badeværelset for at gøre mig lidt klar, jeg kunne ikke nænne at vække Bill endnu. Tom smilede til mig “Godmorgen i for da sovet godt igennem,” sagde han “Ja vi var også ude i nat,” sagde jeg og smilede til ham. Han nikkede “Godt, Bill trænger også til at komme lidt ud,” sagde han og grinede, jeg nikkede bare og begyndte at rede hår og tage make-up på. Da jeg var færdig, sneg jeg mig hen til Bill og kaldte forsigtigt på ham, ingen reaktion. “Bill! Vågn op,” sagde jeg lidt højere, Tom kom hen til mig, “Bare væk ham,” sagde Tom og puffede lidt til sin sovende bror. Jeg nikkede og ruskede forsigtigt i Bill, han vågnede langsomt og gned sig i øjnene, jeg smilede til ham, “Godmorgen,” sagde jeg og rejste mig, jeg satte mig på kanten af sengen. “Åh godmorgen, hvor længe har du været oppe?” spurgte han, da han så jeg både havde make-up og tøj på. “Hmm et kvarters tid” svarede jeg og han satte sig hurtigt op, han kyssede mig forsigtigt på kinden, inden han sprang ud på badeværelset og lukkede døren. “Så går der en times tid inden vi kan komme derind,” sagde Tom og grinede, Bill hamrede på badeværelses døren og råbte “Hey du!” til Tom, som bare grinede endnu mere. “Kom med,” sagde Tom og pegede over mod døren, “Bill, vi smutter lige ind til Gustav og Georg!” råbte Tom til sin bror. “Ja, ses om lidt!” råbte Bill tilbage. Vi smuttede ind til de andre, det var Georg der åbnede døren, Gustav sad på senge kanten og trommede på natbordet, lettere stressende, så jeg kunne ikke lade være med at smile. “Er i med på den vildeste bytur i nat?” spurgte Tom med den gladeste stemme. “JA!” lød det fra Georg, og Gustav nikkede.
“Argh Gustav, STOP!” sagde Bill da han kom ind på værelset og hørte den stressende tromme lyd, Gustav smilede og trommede højere. Bill kiggede fornærmede på ham og Tom fortalte om vores vilde bytur vi havde planlagt i nat. Bill var med på idéen, og jeg krammede ham. “Uhh flirt i luften!” sagde Tom og grinede, Jeg krammede bare Bill ind til mig.
Senere på aftenen begyndte vi alle at gøre os klar, Bill tog make-up på, og jeg stod betaget og betragtede mig. Bill grinede af mig, “Hvad så, skal du låne noget? Du ser meget interesseret ud,” lo han og rakte sin make-up taske hen til mig, “Mener du det?!” spurgte jeg og tog den, tasken var prop fyldt med forskelligt make-up, langt mere end jeg havde. Da vi alle var klar gik vi ned til byen. Georg og Gustav gik ved siden af hinanden, mens en lettere hyper Tom fortalte historier om hvordan han havde scoret sine tidligere kærester, Bill gik og holdt om mig, jeg kunne ikke lade være med at smile. Vi fandt et vildt fest diskotek, og Tom slog sig straks løs hos pigerne. Gustav og Georg gik op i baren og købte drinks, mens mig og Bill sad ved bordet og holdt os tæt op ad hinanden, han sad og fortalte mig om sin livshistorie, og hvor var han dog helt fantastisk! Jeg lyttede godt efter, og svarede ham på hans spørgsmål osv. Georg, Gustav og Tom sad nu også ved bordet. Alle var efterhånden ret stive, og begyndte at nærmest vælte rundt ude på dansegulvet. Jeg gætter på det var mig og Bill der var de mest ædru af os alle fem, og vi havde ellers også fået mere end et par drinks. Da klokken blev otte og det begyndte at blive daggry, besluttede jeg at trække drengene med tilbage til hotellet. Det gik langsomt hen mod hotellet, og med en del slinger, jeg gik og holdt om Bill, så vi kunne støtte hinanden, han kyssede mig på kinden, og det varmede indeni. Oppe ved hotel værelserne, måtte Bill og jeg hjælpe de tre andre på plads, først Georg og Gustav som blev smidt ind i deres senge på deres værelse. Derefter Tom i hans seng, mens jeg havde gjort mig klar på badeværelset, var Bill faldet i søvn på gulvet. Jeg smilede ad ham og trak ham forsigtigt op og stå, han var halvt vågen og jeg slæbte ham hen i sengen, mens han hang ind til min skulder. Jeg var den første der vågnede, mit hoved var bly tungt fra i nat og jeg kunne næsten ikke slæbe mig ud af sengen, de andre sov tungt og jeg opdagede Tom var faldet ud af sengen, jeg grinede lidt af ham i smug, men han var tungere end jeg troede og jeg havde mit besvær med at få ham tilbage i sengen, jeg fik ham dog derop. Da jeg havde været oppe en halv times tid, måtte jeg lægge mig i sengen igen, jeg lagde mig tæt ind til Bill. Jeg faldt i søvn igen og vågnede senere, jeg satte mig over i den store lænestol og tog et blad og læste i, mens jeg ventede på drengene vågnede. Jeg hørte Bill vågnede, og han mumlede et eller andet og tog sig til hovedet, jeg sprang nærmest hen til hans seng og lagde min hånd på hans pande, “Hvordan har du det? For mit hoved er seriøst tungt i dag,” spurgte jeg ham og smilede lidt, “Jeg kan heller ikke holde mit hoved i dag, men vi var vidst ikke dem der slog os mest løs i går, Hva´?” smilede han og satte sig langsomt og forsigtigt op, han kyssede mig blidt på panden, og jeg tog forsigtigt fast om hans kæbe og kyssede ham blidt på munden, han gengældte og jeg var i den syvende himmel, det var et helt fantastisk kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar