Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

onsdag den 1. december 2010

"Den smukke" 2 del. Fanfic

Så kom 2. del, læg meget gerne en kommentar :D

NATTEN
Da vi endelig havde fået madrassen lagt ud, redt hår og børstet tænder osv. Lagde jeg mig på madrassen og drengene i sengene, de to andre var gået ind på deres værelse. Midt om natten vågnede jeg pludselig, klokken var kun lige omkring halv to og Bill og Tom sov tungt. Jeg lå og kiggede op i loftet en halv times tid, så besluttede jeg at stå op og vække Bill. Jeg sneg mig hen til sengen og vækkede ham. Det tog lidt tid før han vågnede, jeg kunne ikke lade være at smile af ham. “Hvad?” spurgte han søvnigt og satte sig op. Jeg smilede til ham og fortalte ham at nu skulle vi altså i byen! Han smilede med det samme, og sprang ud af sengen. “Giv mig lige 5, neej 10...ej 15 min. Så er jeg der.” sagde han og skyndte sig ud på badeværelset. Efter 10 min. Blev jeg træt af at vente, jeg gik ud på badeværelset hvor han var ved at gøre sig klar, “Du ser smuk ud!” sagde jeg og kiggede beundrende på ham. “Tak,” sagde han og rettede lidt på sit hår, “Okay lad os så komme af sted!” sagde han og trak mig med. Vi løb ned af gangen, mens vi grinede og legede en form for fange leg. Da vi endelig kom ud fra det varme hotel, mærkede vi kulden udenfor, mens vi gik side om side hen af vejen skuttede vi os. Jeg lænede mig op ad ham og holdt rundt om ham, han tog sin ene arm over min skulder og hold mig tæt ind til sig. Vi fandt en hyggelig café og satte os derind. “Hvor bor du egentligt henne?” spurgte han og kiggede nysgerrigt på mig, “Øhm… Danmark.” sagde jeg og kiggede mig omkring, han prøvede igen og fange mit blik, jeg turde næsten ikke at kigge på ham, jeg var bange for at smelte hen i hans mørkebrune øjne. Jeg kiggede ham direkte i øjnene, og han smilede til mig. “Det er kold, hva´?” spurgte jeg og gned op og ned på mine arme. Han lagde en arm om min hofte og trak mig lidt tættere på. Jeg lagde mit hoved op ad hans skulder. “Hvornår rejser du hjem?” spurgte han trist og kiggede ned på mig, jeg sukkede og svarede “Allerede om to dage…” sagde jeg og kiggede ham dybt i øjnene. Han sukkede trist, og spurgte mig så: “Kan vi så ikke udveksle mobil nummer, altså hvis du vil mødes igen?” sagde han tøvende, “Selvfølgelig! Det ville aldrig blive det samme hvis vi ikke mødes igen,” sagde jeg og krammede ham tæt ind til mig, jeg sagde det måske nok lidt for ivrigt, men han havde virkelig forandret mit liv! Til noget bedre selvfølgelig. Natten var stadig ung, så vi besluttede at tage videre ned i byen, hvor de havde en kæmpe forlystelsespark. Efter nogen fantastiske hyggelige timer, var vi godt trætte og besluttede at tage tilbage til hotelværelset. Klokken var otte om morgenen, Tom sov stadig da vi kom hjem. Jeg lagde mig ned på madrassen, mens Bill gjorde sig færdig ude på badeværelset. Da han så mig lægge på madrassen, smilede han og tog min hånd. Jeg kiggede undrende på ham, men fulgte med, han trak mig med op i sin enkelt seng, så vi lå meget tæt. Han holdt rundt om mig og jeg mærkede blidt hans ånde i nakken, jeg smilede og lukkede øjnene, mens jeg pressede mig lidt tættere op af ham, han knugede mig tættere ind til sig. Så faldt vi i søvn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar