Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

mandag den 13. december 2010

"Den smukke" Fanfic del 6.

EN OVERRASKELSE
Da vi var kommet op, og havde kysset lidt mere. Besluttede vi at gå ind til Tom og hans pige, og se hvad de lavede, Vi sørgede selvfølgelig for at banke på, eller ikke. Bill mente, han skulle have hævn, efter han var blevet smidt ud i går. Jeg var med på den, det kunne da kun blive sjovt. “Okay, vi sniger os ind, og hvis de sover, for vi dem vækket hurtigt,” sagde han og fniste. “Jearh! Den er jeg med på!” sagde jeg og fniste højt, “men hvad hvis de ikke sover?” spurgte jeg og kiggede ham dybt i hans fantastiske øjne, “Jamen såå… bliver de i hvert fald overraskede,” sagde han og smilede, inden han gav mig et helt fantastisk kys igen. Da vi kom ind, var vi vidst begge lidt i tvivl om de sov eller ej. Bill og jeg aftale at vi skulle tænde lyset og stå med stor øjne, som om vi var ligeså overrasket som de ville blive. Og ja, de blev overrasket. Tom fløj op af sengen og skubbede mig og Bill ud i gangen. “Hvad har I gang I?” spurgte han og kiggede ret vredt på os. Bill kiggede på mig og jeg kiggede ham dybt i hans mørkebrune øjne. Så flækkede vi af grin og kunne ikke stoppe igen. Tom kiggede mega undrende på os, for ja, hvad havde vi gang i? Ej men Bill er seriøst helt fantastisk, og hans humor, jamen hvad skal jeg sige? Hihi han er ubeskrivelig dejlig! Vi blev smidt ud, og fniste stadig højt af vores lille overraskelse. Vi gik ind på mit/vores værelse igen, det blev til nogen hyggelige spil, TV og selvfølgelig nogen dejlige kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar