Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

torsdag den 3. februar 2011

Besked til alle læsere


Så er hele min 1. FF skrevet ind. Jeg håber I syntes om den :) I er mere end velkommen til at kommentere, hvad I syntes. Og selvfølgelig må I også meget gerne være fast læser. Jeg går så hurtigt som muligt i gang med at skrive min 2. FF ind på computeren (Den er håndskrevet pt.) jeg har skrevet den sammen med min veninde, sådan så hun har skrevet fra hendes synsvinkel og jeg fra min (Og Bill´s) :) Så glæder mig til at høre hvad I syntes om den.
Husk stadig, at alt jeg skriver er fiction og noget jeg finder på :D Skriv endelig hvis I har nogen spørgsmål, jeg svarer meget gerne!

Kh BGK (BillsGirlKatrine)
-Stay Humanoid!

1 kommentar:

  1. Hello :)
    Thank you so much! I´m really glad you like my blog :)
    Yes i am living in Denmark.
    I will visit your blog :)
    -Katrine

    (Sorry for my bad english :))

    SvarSlet