Tokio Hotel FOREVER!

Tokio Hotel FOREVER!
Bill Kaulitz I love you MORE than MOST!

tirsdag den 30. november 2010

Velkommen!


Hej alle Tokio Hotel "Aliens" :D Og velkommen til min side!

Først og fremmest vil jeg undskylde for evt. fejl osv. da dette er min første blog, og min første fanfiction.

Det ville være fantastisk, hvis i evt. ville lægge en kommentar mm. når I har læst min fanfiction. Jeg vil dog ikke have nogen sure og trælse beskeder. Tager self. gerne imod ideer til forbedring.

Jeg vil starte med at lægge en "smagsprøve" på min fanfiction ud, for at se om folk kan lide den, og om det vil høre mere. Og så også fordi jeg er igang med at skrive den færdig :)

Jeg håber I vil følge min side, da der vil komme opdateringer hen af vejen. Skriv meget gerne hvis I har nogen spørgsmål mm.
-Stay Humanoid
BillsGirlKatrine :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar